22. jan. 2009

Shopaholic!

Rett etter skolen så stakk jeg til byen med to venninder.(Tilbud!) Så gikk jeg ront i byen å så på kler og sånt.Klarte å bruke ca 3000 kr på bare kler og ett par sko..Crasy? Ja jeg vet. Bare litt. Men når jeg får penger på kortet, uansett hvor mye det er så må jeg som regel bruke litt av det(Bare litt) En domme vane. Bestekompisen min Sveinung sa til meg at jeg var galen. Bedre det en kjedelig og normal sa og sier jeg. Hva jeg brukte 3000 kr på:
Hvit singlet fra Be Bird
Grå Adidas genser fra ?
Svart topp fra Hot fashion
Grå genser fra H&M
Genser fra Gina Tricot og Skjørt fra Indiska.
Svart fest topp fra Carlings
Hvit WESC genser fra ? Grønn tunika fra H&M, Svarte sko fra Feet me og tilbehør fra Ginatricot.

Hva syns dere om mitt kjøp? eller har dere noe aent dere vil si?

Ingen kommentarer: